Logitech S135i zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech S135i zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

bee-een-nul-nul 27-08-2012
Geschreven voor: Logitech S135i zwart

Zojuist deze speaker gekocht bij de Media Markt (~36€) om mee te nemen op vakantie.
Voordeel is dat het apparaat klein en licht is en dus makkelijk mee te nemen.
De geluidskwaliteit valt een beetje tegen, vooral als het volume hoog staat, maar goed, daar is de prijs ook naar. Het volume is redelijk, genoeg voor op een hotelkamer of op het strand.

Hoe lang het apparaat het mee gaat op batterijen (4x AA) heb ik nog niet kunnen testen. Volgens de verpakking is dit 10 uur en als het daarbij in de buurt komt vind ik het voldoende.

Ik ben tevreden met mijn aankoop en verwacht er een prima speaker aan te hebben op vakantie.

koen1982 01-06-2012
Geschreven voor: Logitech S135i zwart

Ik ben zeer tevreden over deze speaker. Als ik naar het strand ga neem ik hem mee en in de tuin gebruik ik hem ook vaak. Mooi geluid en een goede bass. Het geluid kan hard en je ipod/iphone kan er makkelijk ingeschoven worden. Kort om een aanrader voor iedereen!